فرهیختگان ایران

خوش آمدید

فرهیختگان ایران

خوش آمدید

رقص تانگو با جلاد داعش!

یکی از گروگان‌های پیشین داعش می‌گوید جلاد این گروه تروریستی برای شکنجه و تحقیر او را مجبور به رقص تانگو می‌کرده است
رقص تانگو با جلاد داعش!
رقص تانگو با جلاد داعش!  به گزارش جبهه جهانی مستضعفین به نقل از پرس تی وی، دانیل اوتوسن، عکاس ۲۶ ساله دانمارکی، روز یکشنبه در مصاحبه با رسانه‌های محلی به توصیف شکنجه‌های وحشیانه و بعضاً عجیب داعش پرداخت.

اوتوسن با اشاره به محمد اموازی موسوم به «جان جهادی» گفت: «او از من پرسید آیا می‌خواهی برقصی؟ و سپس من را بلند کرد و من مجبور بودم با او تانگو برقصم.»

این عکاس دانمارکی ادامه داد: «در این حالت من فقط به زمین خیره می‌شدم. نمی‌خواستم به آنها نگاه کنم زیرا در صورت نگاه کردن آنها کتکم می‌زدند.»
دانیل اوتوسن، عکاس 26 ساله دانمارکی
وی افزود اموازی این رقص را در سراسر زندان انجام می‌داد اما «ناگهان من را به زمین می‌زد و آنها با مشت و لگد من را کتک می‌زدند.»

اوتوسن پس از آنکه خانواده‌اش به داعش باج پرداخت کردند در ژوئن سال گذشته میلادی آزاد شد.

داعش مدتی بعد از آزادی این دانمارکی ۲۶ ساله شماری از اتباع کشورهای غربی از جمله جیمز فولی، استیون ساتلوف، دیوید هینز، آلن هنینگ و پیتر کسیگ را سر برید؛ تمامی این نفرات به دست اموازی به قتل رسیدند.

اوتوسن حدود یک هفته بعد از ورود به سوریه به اسارت تروریست‌های داعش درآمد و به مدت ۴۰۰ روز گروگان این گروه تکفیری بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.