فرهیختگان ایران

خوش آمدید

فرهیختگان ایران

خوش آمدید

۲۰ گام کوتاه برای میلیاردر شدن

شبکه خبری پچ پچ : وقتی هدف اصلی شما در دنیای تجارت، میلیاردر شدن است، موضوع حائز اهمیت این است که تبدیل شدن به یک فرد میلیاردر تنها با شمارش سود حاصل از تجارت امکان پذیر نمی باشد.

میلیاردر شدن ارتباط تنگاتنگی با تصمیمات روزمره شما دارد.  

روز به روز به تعداد میلیونرهای چهان افزوده می شود و این هیچ ارتباطی با وضع بازار و وضعیت مالی افراد ندارد. درحقیقت، اقتصاد امروزه در وضعیت خوبی به سر برده و مردم قادرند بر اساس جریان اقتصادی، به موفقیت مورد نظر خود دست یابند. برای اینکه میلیاردر بعدی جهان شما باشید، باید مهارت های تجارتی را با تصمیات مالی ادغام کرد تا سود مورد نظر به بیشترین میزان ممکن برسد.

اگرچه این روند در حرف آسان تر از عمل است، اصولی که به صورت تئوری شما را به سمت میلیاردر شدن هدایت می کنند، بسیار آسان و کاربردی هستند که ما در این مقاله از شبکه خبری پچ پچ به آنها خواهیم پرداخت:

۱- چیزهایی را بخرید که به آنها نیاز دارید، نه اینکه فقط دوست دارید آنها را داشته باشید

یکی از دلایلی که مردم به سبب آن برای میلیاردر شدن تلاش می کنند، این است که از استطاعت مالی برای خرید خانه بزرگتر و اتومبیل شیک تر و لوکس تر برخوردار شوند. این یعنی تلاش برای اهدافی که خارج از توان بوده و البته نیاز چندانی هم به آنها وجود ندارد.

 ۲- کمتر از درآمد خود خرج کنید

پس انداز کنید و بیشتر از میزان درآمد خود خرج نکنید.

 ۳- مطمئن باشید از عهده پرداخت هزینه چیزهایی که می خرید، بر خواهید آمد

هرچه هزینه خرید های خود را زودتر پرداخت کنید، بهتر است! این امر باعث می شود به دنبال شغلی باشید که عاشقش هستید و به تبع آن به اهداف مورد نظر خود نزدیک تر و نزدیک تر شوید.

 ۴- صبور و بردبار باشید

شاید شما نیز مانند دیگران، به محض پولدار شدن و کسب درآمد بالا، سبک زندگی و کیفیت زندگی خود را تغییر دهید و خود را به یک میلیاردر واقعی تبدیل کنید، اما مطمئن باشید با ریخت و پاش به هدف های اصلی خود دست نخواهید یافت.

 ۵- از سیستم پرداخت صورت حساب خودکار استفاده کنید

شما نمی توانید پولی را که ندارید خرج کنید و به همین دلیل امکانات بانکی مشابه, کمک شایانی به پس انداز پول شما خواهند نمود.

 ۶- خریدهایی را که با کارت اعتباری انجام داده اید، هر ماه تسویه کنید

داشتن یک کارت اعتباری معتبر یکی از بهترین موقعیت های مالی است که می توانید در آن قرار بگیرید اما باید از این امر اطمینان حاصل کنید که توان پرداخت هزینه خریدهای خود را دارید یا خیر. تنها در این صورت می توان به یک میلیاردر واقعی تبدیل شد.

 vspace=5px

۷- از زمان به نحو احسن استفاده کنید

هرچه زودتر تصمیم خود مبنی بر پس انداز را عملی کنید، بهتر است. اگر در سنین دوازده یا سیزده سالگی خود این روند را آغاز کرده باشید، باید بگوییم از سایر افرادی که تلاشی در این زمینه نکرده اند، چند قدم جلوتر بوده و سود بیشتری برای خود دست و پا کرده اید.

 ۸- مطمئن باشید پول خوشبختی نمی آورد

وقتی شما به جای اهداف پیش پا افتاده و تامین نیازهای ضروری زندگی، به دنبال دستیابی به اهداف کلی هستید، به روند میلیاردر شدن خود سرعت بخشیده و آن را آسان تر می سازید.

 ۹- حادثه خبر نمی کند!

کنار گذاشتن مقداری پول، در کنار سرمایه میلیاردی تان، شما را در راه رسیدن به اهداف تان ثابت قدم تر می نماید. روی هم رفته، کسی نمی داند مشکلات مالی کی رخ داده و روز مبادا چه روزی خواهد بود.

 ۱۰- سعی کنید به هیچ کس بدهی نداشته باشید

حتی اگر دارای درآمد ماهیانه هستید، اگر به کسی بدهی دارید، باید آن را از سود عایدی خود کم کنید. حتی اگر نتیجه این امر منفی بوده، میزان سود شما را کاهش داده و باعث دور شدن شما از رویای میلیاردی شود. برای اینکه در آینده ای نه چندان دور میلیاردر شوید، باید مطمئن شوید که تمام بدهی های خود را پرداخت کرده اید.

 ۱۱- پشتکار داشته باشید و سخت کار کنید

اگر همچنان تلاش کرده و دست از کوشش و پشتکار بر ندارید، بعد از مشکلات مالی، باز هم می توانید به دوران اوج خود نزدیک شوید.

 ۱۲- برای خود شغل دوم دست و پا کنید

این امر نه تنها باعث تسریع در روند پس انداز شما می شود، بلکه باعث می شود با سرگرم کردن شما، زمان اندکی برای ولخرجی داشته باشید.

 ۱۳- هیچ واهمه ای از رویاها و تصورات بزرگ خود نداشته باشید

اغلب طرح های پس انداز متوسط چندان طبق انتظار پیش نمی روند. به همین دلیل شایسته است اهداف بزرگی در سر بپرورانید. داشتن رویاهای بزرگ روشی ایده آل برای رسیدن به اهداف رویایی است.

 ۱۴- پول خود را مدیریت کنید

برای مدیریت پول خود، باید با تکنیک های جدید آشنایی داشته باشید. مطمئن باشید بدون مدیریت شایسته هرگز نخواهید توانست به اهداف مورد نظر خود دست یابید.

 ۱۵- کاری را انجام دهید که از آن لذت می برید

کار کردن در حیطه ای که برایتان لذت بخش است، ساده ترین و کوتاه ترین مسیر برای رسیدن به موفقیت مالی است. از آنجایی که شما بیشترین ساعت های روز خود را وقف کار می کنید، پس داشتن شغل ایده آل، شما را در موقعیت ایده آل جهت ارتقا و پیشرفت و افزایش درآمد قرار می دهد.

 ۱۶- اول از همه پولی برای خود کنار بگذارید!

قسمتی از درآمد خود را برای خود اختصاص دهید؛ این امر باعث افزایش رضایت شما شده و باعث دستیابی به موفقیت های مالی می شود.

 vspace=5px

۱۷- از خانه بیرون رفته و به دنبال کسب درآمد باشید

اینکه پس انداز کنید و انتظار داشته باشید پولتان افزایش یابد، برای میلیاردر شدن چندان کافی نیست. شما تنها چیزی را دریافت می کنید که کسب کرده اید.

 ۱۸- بر روی خودتان سرمایه گذاری کنید

بدون رشد حرفه ای و تحصیلی، هیچ شانسی برای متمایز ساختن خود از دیگران نخواهید داشت. از طرفی کارمندانتان هیچ کمکی برای دستیابی به اهدافتان نخواهند کرد.

 ۱۹- وقتی به دنبال افزایش دارایی خود هستید، بر روی اموال سرمایه گذاری کنید

داشتن اموال منقول، یکی از بهترین دارایی های ممکن است، چرا که اموال منقول همیشه خریدار داشته و ارزش این نوع از دارائی ها به مرور زمان افزایش می یابد.

 ۲۰- توجه داشته باشید برای روبرو شدن با یک مشکل، روش های متعددی وجود دارد

توجه به ابعاد مختلف یک موضوع، شما را به سمت پیدا کردن سریع ترین و بهترین راه حل ممکن می نماید. مطمئنا برای میلیاردر شدن راههای متعددی وجود دارد. با این حال، اگر قادر به ادغام مهارت های تجاری با مهارت های مالی خود باشید، آینده ای روشن در انتظار شماست. با پیروی از ۲۰ قانون فوق، رویای میلیاردر شدن خود را تحقق بخشید.

منبع : businessinsider.c

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.