فرهیختگان ایران

خوش آمدید

فرهیختگان ایران

خوش آمدید

اتفاق تلخ برای زن تنها در خانه اش

پیرزن 71 ساله خرمشهری که در زمان جنگ تحمیلی هردو پایش را ازدست داده بود به دلیل نامعلومی درون خانه اش به قتل رسید.
  
پیرزن 71 ساله خرمشهری که در زمان جنگ تحمیلی هردو پایش را ازدست داده بود به دلیل نامعلومی درون خانه اش به قتل رسید.
قتل1 اتفاق تلخ  برای زن تنها در خانه اش
به این مطلب امتیاز دهید
100% 0%

به گزارش سرویس حوادث "جام نیوز"،  ظهر دیروز فردی با مرکز پلیس 110 خرمشهر تماس گرفت و گفت که مادر پیریم درون خانه اش درخیابان طالقانی فوت کرده است و به با توجه به اینکه  آثارخون در کنار جسد دیده می شود احتمال اینکه به قتل رسیده باشد،زیاد است.

 

  ماموران کلانتری 11 شهری خرمشهر بلافاصله خود را به محل حادثه رساندند. فرزندان مقتول که به بتول خانم معروف بود درمحل حادثه حضورداشتند و به پلیس گفتند، مادرپیرشان درجنگ تحمیلی هردوپایش را ازدست داده بود وبا ویلچربه این طرف وآن طرف می رفت و درخانه پدری درکوی طالقانی به تنهای زندگی می کرده است.

 

آنها در ادامه دادند که شب گذشته چندباربرای جویاشدن حال مادرمان باوی تماس گرفتیم اما او جواب تلفن ما را نداد که درنهایت ظهرامروز دلواپس حال وی شدیم و زمانیکه با کلید زاپاسی که دراختیارداشتیم در خانه رابازکردیم جسد خون آلود مادرمان را گوشه خانه یافتیم.

 

ماموران پس از نمونه برداری از محل جنایت و تحقیقات محلی  پرونده را برای بررسی بیشتر دراختیار کارآگاهان شعبه جنایی پلیس آگاهی خرمشهر قرار دادند وجسد مقتول برای معاینه فنی به پزشکی قانون انتقال یافت.

 

تحقیقات پلیس و بازپرس جنایی برای پیداکردن قاتل یا قاتلان ادامه دارد و این درحالی است که زمان مرگ تلخ این زن 71 ساله شب قبل از پیدا شدن جسد غرق در خون تعیین شده است.

 

رکنا: ماموران دراین رابطه 2 نفرکه مظنون به قتل بتول خانم بودند را دستگیر و بازجویی از آنان ادامه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.